Vragen? Contacteer ons of vind je antwoorden terug in de FAQ

FAQ - Frequently asked Questions

Wat zij de verzendkosten en levertijden?

Wij streven tussen de 1 en de 5 dagen & alle leverkosten zijn gratis vanaf €75

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Via de track& trace die meegeleverd wordt in de bestelling kan jij al uw bestellingen volgen! Heb je nog vragen over uw orderstatus, neem dan gerust contact met ons op!

Wat is jullie retourbeleid?

Na levering heb je 14 dagen de tijd om te retourneren, meer informatie kan je terug vinden bij retourbeleid. Moest je toch nog vragen hebben aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!

Welke betaalmiddelen accepteren jullie en is online betalen veilig?

Wij werken met een veilige methode om het geld over te schrijven via onze payment provider. Hierbij kan je kiezen tussen Bancontact, Visa & Mastercard

Van waaruit verzenden jullie producten?

Al onze magazijnen bevinden zich in de EU, zo proberen wij ervoor te zorgen dat er geen douanekosten zijn en minimaliseren wij de lange levertijden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dit kan zeker, we raden hiervoor aan even contact op te nemen met onze Customer Service indien het zelf niet lukt.

Contact