Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen | Klantenservice & Bestellen bij Léonellis

Veelgestelde vragen

Snelle antwoorden over bestellen, verzending, betaling en klantenservice bij Léonellis

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen, navigeer je naar de gewenste productpagina, selecteer je eventuele varianten (zoals kleur of maat) en klik je op In winkelmand. Vervolgens klik je op Doorgaan naar afrekenen en volg je de stappen om je gegevens en betaalwijze in te vullen. Na succesvolle betaling ontvang je een bevestigingsmail.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Bij Léonellis kun je veilig betalen met Bancontact, iDEAL, Visa, Mastercard, PayPal en Klarna “Betaal later”. Alle betalingen verlopen versleuteld via een PCI-DSS-gecertificeerde betaalprovider.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die vóór 22:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde werkdag verwerkt en verstuurd. Binnen België levert onze vervoerder meestal binnen 1–2 werkdagen, naar Nederland binnen 2–3 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per e-mail een unieke Track & Trace-link. Je vindt deze link ook terug in je account op account.leonellis.be. Log in om real-time de status van je bestelling te zien.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen België rekenen we tussen €4.95 a €10 voor de verzendkosten, dit hangt sterk af van de Leverancier. Bij orders boven €70 betalen we meestal de verzending voor je. Naar NL is dit meestal hetzelfde. Grotere of bijzondere formaten (bv. meubelen) kunnen afwijken; check de productpagina of tijdens het afrekenen de exacte kosten.

Hoe kan ik een product retourneren?

Niet tevreden? Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via je account of via ons online retourformulier. Print je retourlabel en plak deze op het puntensysteem, plaats het pakket terug bij de bezorgdienst van je keuze. Zodra we je retour ontvangen en controleren, storten we het volledige aankoopbedrag terug binnen 5 werkdagen.

Hoe lang duurt de retourprocedure?

Na ontvangst van je retour in ons magazijn verwerken we de controle binnen 2 werkdagen. De terugbetaling wordt gedaan via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt en kan 3–5 werkdagen duren, afhankelijk van je bank.

Mijn pakket is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Onze excuses voor het ongemak. Mail ons direct binnen 24 uur na ontvangst naar support@leonellis.be met foto’s van de beschadiging en je ordernummer. We zorgen voor een vervangend product of volledige terugbetaling.

Hoe wijzig ik mijn afleveradres of bezorgdatum?

Je kunt het afleveradres of de bezorgoptie aanpassen zolang het pakket nog niet is verzonden. Log in op je account, ga naar Mijn bestellingen en klik op Wijzig afleveradres. Je kunt hier ook een bezorgdag kiezen, indien beschikbaar via onze vervoerders (bv. DPD Predict).

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag klaar tussen 09:00 en 17:00 uur. Je bereikt ons via:

Terug naar homepagina
© 2025 Léonellis • Alle rechten voorbehouden